”Blogg award”


Jag har tydligen fått ett slags bloggpris av Fiffi.

Såhär lyder reglerna:
1. Kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den.
2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Bloggarna jag följer är ganska få, och jag har länkat till dem på höger sida av min blogg. Jag vet inte om jag kan nominera någon som inte redan blivit nominerad. Men jag kör på följande med motiveringen att de alla är intressanta och läsvärda filmbloggar drivna av trevliga personer:

Movieshine
AddePladde
Plox
Flmr!
Filmmedia
RJ
Andreas

Nu till de sju ”intressanta” sakerna:

  • Musiken jag lyssnar på är mestadels hiphop.
  • Jag har börjat fastna för Bob Dylan på sistone.
  • Jag är 192 cm lång.
  • Fotboll är den enda sporten jag är intresserad av.
  • Mangaläsning har blivit ett nytt sätt att fördriva tid på för mig under det senaste året.
  • Jag gillar stark och kryddig mat.
  • Jag tycker att Nina Dobrev är ”very nice” som Borat skulle ha sagt.

6 reaktioner på ””Blogg award”

  1. Ping: Beautiful Blogger Award går till.. « AddePladdes j-vla filmblogg

Kommentera

