Trailer till The Tourist

En trailer till dramathrillern The Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie har dykt upp. Måste säga att jag känner mig lite besviken över den, jag hade förväntat mig något häftigare. Men jag ser fortfarande fram emot filmen, och jag hoppas att den är riktigt bra. Som regissör står Florian Henckel von Donnersmarck som regisserat De Andras Liv, eller Das Leben der Anderen som originaltiteln lyder.

5 reaktioner på ”Trailer till The Tourist

  1. Med de skådisarna och den regissören låter det mycket intressant. Känns nästan spännande att se Depp med någon annan motspelerska än Kiera Knightly eller HBC

  2. Den känns som en av dessa potpuri parodier a la Scary Movie fast om spion filmer. Varenda scen känns ju snodd från Knight and Day, Bourne, Long Kiss Goodnight, Derailed osv… otroligt fantasi löst och återigen vad är det med Trailer klippare som envisas med att fada mot svart i varje klippövergång.

Kommentera

