Ännu en poster till Black Swan

Jag kunde inte riktigt motstå frestelsen att hiva upp en till affisch till Aronofskys kommande Black Swan. Den är så galet snygg att jag börjar dregla när jag ser den. Mina förväntningar på denna rulle tycks bara höjas hela tiden, hoppas att de upplevs också.

IMDb

11 reaktioner på ”Ännu en poster till Black Swan

  1. Japp, den är snygg. Själv gillar jag denna variant:

    Fick sköna Sovjet-vibbar av den. Ser givetvis fram emot rullen, men jag kan hålla mig till mars. Har så mycket annat att se, och plötsligt är det mars.

  2. Är också intresserad av den här filmen! Jag hittade det här klippet där en kritiker pratar om sitt första intryck efter att ha sett den. Det han säger låter skitcoolt.

    • ”Jaw dropping” låter bra det. Frågan är om jag kommer att orka vänta tills Mars eller om jag laddar ner filmen istället… jag skulle tippa på det senare.

  3. Har också verkligen blivit intresserad av filmen. Bilderna och teaserna ser otroligt intressanta ut. Jepp, små klipp finns uppe nu… faktiskt i en blogg man kan komma till genom ett ynka klick i min signatur. Undrar vad du säger om dom?

Kommentera

