Äckelhundens utmaning

AddePladde utmanade mig med ”Äckelhundens utmaning”. Den verkar inte supersvår, jag ska tydligen bara svara på några frågor.

3 TV-program jag kollar på

– Vem kan slå Filip & Fredrik
– Fotboll (om det nu räknas)
– The Tonight Show med Jay Leno

3 saker jag gjort idag:

– Lagat mat
– Pluggat lite grejer som jag borde gjort igår
– Duschat

3 saker jag längtar efter:

– Att få pengar i julklapp
– Solresan i januari
– Att Edgar Wright sätter igång ett nytt projekt med Simon Pegg och Nick Frost

3 saker på min önskelista:

– Pengar
– Pengar
– Mer pengar

3 saker att hata:

– Kylan
– Skotta snö
– Dummisar

3 måsten för en hårdrockare:

– Basröst
– Tatueringar
– Att i hemlighet lyssna på Rihanna

Tre personer att skicka utmaningen vidare till:

FLMR
Wirdfors
Rasmus

(Hoppas att de inte redan blivit utmanade)

En reaktion på ”Äckelhundens utmaning

  1. Ping: Voldos utmaning | Rasmus blogg

Kommentera

