Filmtorka

Fotbolls-EM är här och bland annat därför blir det inte mycket mer film på ett tag framöver för min del. Bloggen tar härmed en kort paus.

För den som är intresserad kan jag säga att Italien är mina favoriter till att vinna EM, tror på Di Natale som bästa målskytt, men Gomez lär bli ett stort hot på den fronten. För det något ojämna Sverige kan det gå hursomhelst känns det som, dundersuccé eller totalfiasko. Seger mot Ukraina ikväll ska det bli först och främst, annat accepterar jag inte.

EDIT: Matchen blev en riktig mardröm, Sverige är i princip utslagna. Jag tror jag dör…

7 reaktioner på ”Filmtorka

    • Hejar på Juventus i Serie A annars, landslaget har ju många spelare därifrån. Får hoppas på Italien helt enkelt eftersom det verkar vara kört för Sverige.

      • Jag tror Italien har goda chanser. Det såg lovande ut mot Spanien. Däremot har jag ett litet dilemma då Kroatien i princip är mitt andra land. Det blir spännande att se hur det slutar.

        Som Juve-fan har du ju ändå mycket att glädjas åt. Jag hejar på Milan och vi har ju sett ljusare tider..

Kommentera

