Skådisar jag helst undviker

Inspirerades av filmitch till att göra denna lista. Det finns många andra skådisar jag ogillar, men detta urval får duga tillsvidare.

Vince Vaughn, Adam Sandler, Rob Schneider
övinceöadörob
Tre tråkiga komediskådisar som nästan kan beskrivas på samma sätt. Vaughn är kanske den som medverkar i bäst filmer, men han är stel, tråkig och ser alltid likadan ut. Sandler och Schneider är riktiga tramsgökar. Två klipp på Youtube som har med South Park och Family Guy att göra beskriver dem bra:
Sandler
Schneider

Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner
ötwi
Denna talanglösa trio från Twilight är tre av de otaliga skälen till att filmerna suger. Stewart kanske var okej i David Finchers Panic Room som barn, kanske blir hon bara sämre med åren. Jag hoppas att jag slipper se dessa figurer i framtida filmer.

Matt Damon
ömatt
Jag har alltid stört mig på honom av någon svårförklarlig anledning. Hans babyface har en del med det att göra. Kan använda ytterligare en video till hjälp för att beskriva problemet, om vi låtsas att Damon är Will Ferrell och jag den andre herren:
Länk

Julia Roberts
ösarah
Det finns något hos kvinnor med riktigt stora munnar som gör mig rädd. Julia Roberts är en av dem. Varje gång jag ser på henne vill jag bara titta bort, överskattad till utseendet och till skådespeleriet tycker jag.

2 reaktioner på ”Skådisar jag helst undviker

Kommentera

