Johnny Depps nya film – Mortdecai

conan

Jag och många andra har väntat länge nu på att en vändning ska komma för Johnny Depp angående kvalitén på hans filmer. Med Mortdecai verkar den tyvärr inte ha kommit, jag har inte sett den men den har sågats av publik och kritiker. Transcendence som nyss sågades nästan lika hårt följs nu av denna, tråkigt. Depp är en fantastisk skådespelare som numera endast hamnar i mediokra eller dåliga filmer.

3 reaktioner på ”Johnny Depps nya film – Mortdecai

  1. Ha ha, kul meme. Men är Depp verkligen fantastisk? Tänk om han VAR fantastiskt, men har tappat det? Och varför är det på detta viset?! Det känns som om det var hundra år sen jag såg en film som var bra med Johnny Depp och den spaningen är jag ju knappast ensam om… men hur många filmer kan man förlåta honom för?

    • Personligen känner jag att han är fantastisk fortfarande, men det var längesedan han verkligen visade det. Jag håller tummarna för en comeback, att han i framtiden gör en roll som ger honom ännu en Oscarsnominering. Hoppas att hans kommande Black Mass blir en höjdare.

      • Kollade precis trailern! Brrr! Obehaglig. Men jag är med dig, håller tummarna för Depp. Han verkar göra en bra roll här.

Kommentera

