Nyköpt: Berserk – Collector’s Edition [Blu-ray]

Det var flera år sedan jag senast delade med mig av ett film- eller serieköp på bloggen. Tänkte att det kan vara dags nu när jag köpt en Collector’s Edition av min favorit-animeserie på Blu-ray. Jag har väntat länge på att Berserk ska släppas på Blu-ray i Europa och äntligen hände det relativt nyligen. Utgåvan är snygg och innehåller några art-cards som delvis verkar vara mer inspirerade av förlagan än av animen. Bild och ljud är bra kan jag konstatera efter att ha kollat ett par avsnitt.

Detta köp är ett måste för alla som gillar anime och/eller mörk fantasy för vuxna!

Finns att köpa på brittiska Amazon: Länk.

Kommentera

